diensten

De wereld verandert snel, behoeften van klanten veranderen continu en concurrentie ligt op de loer. Om succesvol te blijven kun je niet stil blijven staan. INC werkt al bijna 9 jaar samen met start-up’s, corporates en familiebedrijven om hen te helpen vernieuwen, te onderscheiden, te verduurzamen en betere klantervaringen te ontwerpen.

Technologie speelt hierin een belangrijke rol, maar uiteindelijk werken we met en voor mensen. Vanuit dit perspectief werkt ons ontwerpteam aan innovatie-, marketing- en communicatie vraagstukken.

nieuwe business modellen

nieuwe business modellen

We ontdekken nieuwe kansen in de markt en vertalen dit naar concrete strategieën, verdienmodellen en nieuwe concepten.

positionering

positionering

We helpen merken en organisaties groeien door onderscheidend vermogen op te bouwen.

klantbeleving

klantbeleving

We optimaliseren diensten door betere manieren te vinden om verbinding te maken met klanten.

testen en valideren

testen en valideren

We betrekken de klant en stakeholders bij het creatieve proces en gebruiken de feedback uit de praktijk om het idee beter te maken.

wat klanten ons vroegen:

wat verkopen we op onze tankstations als er straks geen brandstof meer is?

  • wat doen we met ons merk dat vertelt dat we planten verhuren, terwijl we oplossingen voor een beter werkklimaat leveren?

  • hoe nemen we onze stakeholders mee bij het invoeren van een nieuw deelvervoer systeem?

nieuwe business modellen

is jullie business model klaar voor de toekomst?
Een business model is de manier waarop jouw organisatie toegevoegde waarde creëert. Dit begint altijd vanuit de visie. Met dit als uitgangspunt ontdekt ons team nieuwe business kansen die zorgen voor meer toegevoegde waarde voor de klant. Dit kan binnen de bestaande organisatie ontwikkeld worden of als start-up.

Diensten:

   marktonderzoek
   strategieontwikkeling
   conceptontwikkeling
   business model ontwerp


Referenties:
 Bakker van MaanenSmartCabKaboodle
Bolscher, Omgekeerd Bouwen, Zeker Persoonlijk

positionering

is jullie merk onderscheidend en herkenbaar?
Als merk wil je herkent worden en betekenisvol zijn voor klanten. Dit is een combinatie tussen een waardevol aanbod en dit op de juiste manier aan te bieden. INC ontwikkelt hiervoor waardeproposities, merken en huisstijlen.

Diensten:

   propositie ontwerp
   positionering
   merkstrategie
   merkontwikkeling
   visuele identiteit
   huisstijl ontwikkeling


Referenties: MeilinkBracamonte Daily Foods, Bakkers Brigade, Banket Partners, CRE8, Emodz, Brookhuis, Planting Power, Progressu, Hush, Cerriva

klantbeleving

haalt de organisatie alles uit elk klantcontact?
In een markt waar volop keuze is, is het belangrijk om je als organisatie te onderscheiden. Dit houdt niet op bij het product of dienst, maar gaat van de winkelervaring, het callcenter tot aan de bezorger. Samen ontdekken we betere manieren om verbinding te maken met klanten. Door kansen in de klantreis te ontdekken en te vertalen naar betere communicatie, structuren en klantervaringen.

Diensten:

   
klantreis ontwerp
   communicatie ontwerp
   marketingstrategie
   arbeidsmarktcommunicatie
   digitaal ontwerp
   (merk)activatie en -implementatie

Referenties: Lienesch, Gemeente Enschede, Benchmark, Bordan, Consent

testen & valideren

zit jullie klant op het nieuwe idee te wachten?
Een idee is vaak een aanname en bestaat slechts op papier. Of het nu gaat om een nieuw business model, een positionering of een huisstijl: de klant bepaalt uiteindelijk wat de waarde is. Door te testen en valideren betrek je de klant en stakeholders bij het creatieve proces en gebruik je de feedback uit de praktijk om het idee beter te maken. Zodat we voorkomen dat er ongefundeerd grote risico’s en investeringen worden gedaan. 

Diensten:

   testen en valideren
   klantonderzoek
   medewerkersonderzoek

benieuwd hoe wij werken?

lees verder