kans

Vragen van klanten worden steeds specifieker en complexer. Een ontwikkeling waarin CRE8, een internationale drukkerij, zich in de afgelopen jaren heeft gespecialiseerd. Maar hoe draag je dit op een professionele en consistente manier uit?

oplossing

Zichtbaar maken van het onderscheidend vermogen en het herpositioneren van het merk CRE8. Met als doel de B2B markt in Nederland en Duitsland beter te bedienen.

resultaat

Totale rebranding van CRE8.

diensten

merkpositionering, branding

printing ambitions

Techniek verandert snel en digitalisering is onderdeel van de printmarkt. Hierdoor is steeds meer mogelijk en nemen specifiekere en complexere vragen van klanten toe. CRE8, een internationaal georiënteerd printbedrijf, onderscheid zich door de unieke samenwerkingen en diversiteit aan bijzondere projecten. De uitdaging is om dit op een professionele manier uit te dragen en naar de tijd van nu te brengen.

CRE8 onderscheidt zich niet door het hebben van de laatste techniek, maar door de toepassing van techniek in dienst van de ambitie van haar klanten. Samen met het team van CRE8 hebben we de positionering en branding ontwikkeld, dat staat voor het tastbaar maken van de ontastbare ambities van klanten: printing ambitions.

uitgangspunt

De 10 jaar oude positionering en brand identity van CRE8 focust zich op 'design'. Het bedrijf levert geen standaard werk en heeft zich gespecialiseerd in complexe projecten, op bijzondere materialen zoals glas en plexiglas. Dit principe hebben wij als uitgangspunt genomen, voor de complete rebranding van CRE8. Onderstaande afbeelding geeft een impressie van de oude vormgeving.

website

bekijk hier de website van CRE8

monsterbox

productielocatie